Inhoudsopgave:
- Klachten
- Verzenden en verzendkosten
- Retourneren
- Retourproces
1. Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@xidomoticz.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
2. Verzenden & verzendkosten
123SlimHuis (XiDomoticZ) verzendt alle producten met de pakketpost van PostNL, DHL of DPD. Als de bestelling voor 16:00 is geplaatst, wordt deze bestelling binnen 2 werkdagen verzonden. Als je op een werkdag bestelt, wordt het pakketje binnen 2 werkdagen al bij je afleveradres in Nederland bezorgd.
Alle producten worden verstuurd vanaf ons eigen magazijn in Nederland, wij maken dus geen gebruik van drop shipping. Zodoende komen er geen extra kosten of andere onverwachte verrassingen bij! Op de dag van de verzending ontvang je automatisch de Track & Trace code per mail, zodat je het pakketje kan volgen tot aan bezorging!
De verzendkosten zijn gratis voor zowel Nederland als België, mits het totaal van de bestelling boven de 75 euro is. Onder de 75 euro rekenen wij 6.95 euro verzendkosten voor Nederland en 10,00 Euro voor België/Duitsland.
3. Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@xidomoticz.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
4. Retourproces
Om de order te retourneren, vragen wij u om een mail te sturen naar info@xidomoticz.nl, met daarin uw ordernummer en uw vermelding dat u de order wenst te retourneren. Daarna kunt u het retourformulier downloaden via deze link.
Retouradres
De order kunt u, in originele verpakking en zonder gebruikerssporen, versturen samen met het ingevulde retourformulier naar:
XiDomoticZ
Willem Barentszstraat 9
3772 KZ Barneveld
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.